header
  • مدت اقامت : 7 شب و 8 روز ( 4 شب کوالا - ۳ شب سنگاپور)
  • شروع قیمت ها از :67.500.000 تومان
  • کشور مقصد : مالزی
  • شهر مقصد : کوالالامپور سنگاپور

تور مالزی + سنگاپور از شیراز | بهترین قیمت

(7 شب و 8 روز ( 4 شب کوالا - ۳ شب سنگاپور)) Air Arabia
نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
PUDU PLAZA 3 B.B
IBIS STYLES SINGAPORE ALBERT 3 B.B

67500000 تومان

IBISS KLCC 4 B.B
IBIS STYLE 3 B.B

73500000 تومان

IMPIANA 4 B.B
ROYAL NEWTON 4 B.B

73800000 تومان

ROYAL SIGNATURE 5 B.B
BOSS HOTEL/V HOTEL 4 B.B

78900000 تومان

EQ 5 B.B
BOSS HOTEL/V HOTEL 4 B.B

86500000 تومان

برنامه سفر

روز اول: ورود به کوالالامپور و انجام امور رجیستری (که از قبل توسط آژانس هواپیمایی انجام شده است) و ترانسفر به هتل و تحویل اتاق ها. پس از صرف ناهار در رستوران هتل یا رستوران های محلی استراحتی کوتاه کنید تا برای شب انرژی داشته باشید.

شب: پیاده روی آرامش بخش در محوطه برج های دو قلوی پتروناس همراه با دیدن مناظر بی نظیر شبانه

صرف شام در یکی از رستوران های Suria KLCC با نمایی جذاب از برج ها. از نمایش فواره های آب هماهنگ با موسیقی در دریاچه KLCC لذت ببرید.

روز دوم: کاوش در کوالالامپور

صبح: حرکت به سمت غارهای باتو (Batu Caves) و صعود از 272 پله رنگارنگ به سوی معبد هندو. بازدید از معبد اصلی داخل غار و آشنایی با تاریخ و فرهنگ هندوها را فراموش نکنید.

بعد از ظهر: بازدید از موزه هنر اسلامی مالزی، مشاهده آثار هنری بی نظیر و کشف تاریخ و هنر اسلامی. قدم زدن در باغ های گیاه شناسی پرادن (Perdana Botanical Gardens) و لذت بردن از مناظر سرسبز و ارامش بخش.

شب: تجربه خرید لوکس در مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور که یکی از بهترین مراکز خرید است. شام را در یکی از رستوران های معروف مرکز خرید با منویی متنوع از غذاهای محلی و بین المللی صرف کنید.

روز سوم: فرهنگ و تاریخ

صبح: بازید از میدان مردکا (Merdeka Square) محل اعلام استقلال مالزی و دیدن ساختمان های تاریخی. بازدید از مسجد جامع و مشاهده معماری اسلامی زیبا و منحصر به فرد را از دست ندهید.

بعد از ظهر: گشت و گذار در محله چینی ها و بازدید از معبد سیشان (Sze Ya Temple) یکی از قدیمی ترین معابد چینی در کوالالامپور. در بازار مرکزی (Central Market) میتوانید سوغاتی های محلی و صنایع دستی را خرید کنید.

شب: صرف شام در خیابان آلور (Jalan Alor) معروف به بهشت غذاهای خیابانی و تجربه انواع غذاهای محلی و دریایی

روز چهارم: تفریح و خرید

صبح: بازدید از پارک موضوعی سان وی لاگون (Sunway Lagoon) مکانی برای لذت بردن از تفریحات آبی، بازی های هیجان انگیز و سرگرمی های متنوع

بعد از ظهر: بازدید از برج مخابراتی کوالالامپور (KL Tower) و مشاهده مناظر پانورامیک شهر از بالای برج و صرف چای و شیرینی در رستوران گردان برج با نمایی خیره کننده از شهر

شب: خرید و گشت و گذار در مراکز خرید برجایا تایمز اسکوئر (Berjaya Times Square) یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی. میتوانید در این مرکز خرید از تماشای فیلم در سینما و بازی های تفریحی و هیجان انگیز لذت ببرید.

روز پنجم: حرکت به سنگاپور

تخلیه اتاق ها و حرکت به سمت فرودگاه کوالالامپور (میتوانید مسیر بین کوالا و سنگاپور را زمینی بروید و از مناظر زیبا لذت ببرید)

بعد از ظهر: ورود به فرودگاه چانگی سنگاپور یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان و انتقال به هتل. تحویل اتاق ها و استراحتی کوتاه

شب: پیاده روی در خیابان اورچارد (Orchard Road) معروف به بهشت خرید و بازدید از فروشگاه ها و برندهای معروف جهانی. شام را در یکی از رستوران های این خیابان صرف کنید.

روز ششم: آشنایی با سنگاپور

صبح: بازدید از باغ های بای د بای (Gardens by the Bay) جایی که میتوانید از گلخانه های خلیج و جنگل ابر دیدن کنید.در کنار درختان سوپر تری (Supertree Grove) قدم بزنید و از مناظر بی نظیر باغ ها لذت ببرید.

بعد از ظهر« بازدید از موزه هنر و علوم (ArtScience Museum) در مارینا بی سندز و مشاهده نمایشگاه های تعاملی و جالب. بازدید از اسکای پارک (Sky Park) در بالای مارینا بی سندز و مشاهده مناظر پانورامیک را از دست ندهید.

شب: لذت بردن از نمایش نور و صدا در مارینا بی سندز و مشاهده نورپردازی های زیبا. شام را در یکی از رستوران های مارینا بی سندز با نمایی جذاب از خلیج صرف کنید.

روز هفتم: سرگرمی و تفریح

صبح: بازدید از جزیره سنتوسا (Sentosa Island) و ورود به پارک موضوعی یونیورسال استودیوز سنگاپور جایی که میتوانید از بازی ها و نمایش های متنوع لذت ببرید.

بعد از ظهر: بازدید از آکواریوم S.E.A. Aquarium و مشاهده انواع آبزیان دریایی. سپس در ساحل سیلوسو استراحت و تفریح کنید و از آفتاب و دریا لذت ببرید.

شب: بازگشت به شهر و بازدید از منطقه کلارک کی (Clarke Quay) یکی از بهترین مکان ها برای شب زنده داری. شام را میتوانید در یکی از رستوران های کلارک کی با منظره رودخانه سنگاپور صرف کنید.

روز هشتم: خرید و بازگشت

صبح: خرید سوغاتی و هدایا در مرکز خرید ویوو سیتی (VivoCity) یا مرکز خرید رافلز سیتی (Raffles City). پیاده روی در منطقه مالی و بازدید از مجسمه مرلیون نماد سنگاپور را فراموش نکنید.

بعد از ظهر: بازگشت به هتل و تخلیه اتاق. انتقال به فرودگاه چانگی سنگاپور و آماده شدن برای پرواز بازگشت.

توضیحات

خدمات تور مالزی و سنگاپور از شیراز


4 شب اقامت در کوالالامپور و ۳ شب در سنگاپور


7 وعده صبحانه


پرواز از شیراز به سنگاپور


ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت


گشت نیم روزی شهری


ویزای سنگاپور


کارت دیجیتال ورود به مالزی


ترانسفر بین شهری


یک عدد سیمکارت رایگان به ازای هر اتاق


راهنمای فارسی زبان


بیمه مسافرتی


گشت های آپشنال ( هماهنگی با لیدر )


===============================

توجه ویژه در مورد سفر به سنگاپور : از انجایی که سنگاپور یک مقصد گران قیمت محسوب میشود ، گردشگران این مقصد از جنوب شرق اسیا را در ترکیب با دیگر کشورها برای سفر انتخاب میکنند.


در بالای صفحه از سر برگ برنامه سفر ، میتوانید برنامه پیشنهادی سفر را مشاهده کنید و برای تک تک روزهای سفر خود در کوالا برنامه ریزی داشته باشید.


با توجه به تغییرات نرخ پرواز و دلار ، قیمت هر کدام از پکیج های زیر و جا دهی هتل ها را مجدد با واحد فروش چک کنید.


جهت ورود به مالزی بایستی کارت دیجیتال ورود دریافت شود که این کارت توسط آژانس مسافرتی کوپال برای مسافرانمان تکمیل و صادر میگردد.


.


شماره تماس ها جهت اطلاعات بیشتر و رزرو تور مالزی و سنگاپور از شیراز


07191015949


09173455949


09173455950


09173455951